Boşanma Davası Avukatı

ÇEKİŞMELİ BOŞANMA DAVASINDA AVUKAT GEREKLİ MİDİR?

Çekişmeli boşanma davası uzun ve zorlu bir süreçtir. Dava boyunca eşler haklılığını ispatlamaya çalışırken, eşinin kusurlarını da ortaya çıkarma çabasındadırlar. Bu nedenle alanında uzman bir boşanma davası avukatı ile çalışmak davanın en başından sonraki adımları öngörmeye ve buna göre stratejiler üretmeye yarayacaktır. Ayrıca defalarca kez hakim karşısına çıkmak yerine avukatınıza vereceğiniz boşanma vekaletnamesi ile yetkiyi devredebilir ve bu sürecin yaratacağı psikolojik yükü de azaltabilirsiniz.

ANLAŞMALI BOŞANMA DAVALARINDA AVUKAT GEREKLİ MİDİR?

Anlaşmalı boşanma davası ile ilgili protokolün imzalanması, mahkemede dava açılması, duruşma günü ve süreli işlerin takibi açısından boşanma avukatı ile çalışmak faydalı olacaktır ve süreci hızlandırabilecektir.

ANLAŞMALI BOŞANMA DAVALARI NE KADAR SÜRER?

Eşlerin mevcut olan malvarlığı, çocukların velayeti gibi konularda anlaşması durumunda bu hususların bir protokol haline getirilmesinden sonra Mahkeme tarafından verilecek duruşma gününün ardından sona erecektir. Anlaşmalı boşanma davaları genellikle tek celsede ve yaklaşık 1 ay içinde sonuçlanmaktadır.

BOŞANMA DAVASI ÜCRETİ NE KADARDIR?

Anlaşmalı boşanma davasında ücret, her olayın özelliklerine göre farklılık göstermektedir. İstanbul hukuk büroları İstanbul Barosu tarafından tavsiye edilen tarifeyi uygulayabileceği gibi Avukatlık Asgari Ücret Tarifesini de esas alarak Avukatlık ücreti belirleyebilecektir.

Boşanma davasında bir avukat ile çalışmak için bizi 0216 428 54 54 numaralı telefondan arayabilirsiniz.