Üsküdar Boşanma Avukatı

Üsküdar Boşanma Avukatı

Av. Mesut Kavak ve ekibindeki avukatlar her yıl birçok anlaşmalı ve çekişmeli boşanma davası yürütmektedir. Av. Mesut Kavak’a ait hukuk bürosu İstanbul’da faaliyet göstermektedir ve İstanbul’un tüm adliyelerinde hizmet vermektedir. Üsküdar’da boşanma davası avukatı arayan kişiler hukuki destek almak için büromuzu arayarak yada iletişim sayfasındaki formu doldurarak tarafımızla irtibata geçebilirler.

Kadıköy Anlaşmalı Çekişmeli Boşanma Avukatı

Boşanma davaları taraflar için psikolojik olarak zorlu süreçleri beraberinde getirmektedir. Bu nedenle boşanma davası açmak için bir avukata başvurmak maddi ve manevi olarak tarafları rahatlatacaktır. Boşanma davaları taraflar için maddi olarak altından kalkamayacakları kadar büyük yükler getirebilmektedir. Tarafların alanında uzman boşanma avukatı bulunduran hukuk büroları ile çalışması elbette menfaatlerine olacaktır.

Üsküdar’da Hizmet Verdiğimiz Mahalleler

Hukuk büromuz özellikle Üsküdar ilçesinde yer alan Acıbadem, Ahmediye, Altunizade, Aziz Mahmud Hüdayi, Barbaros, Beylerbeyi, Bulgurlu, Burhaniye, Cumhuriyet, Çengelköy, Ferah, Güzeltepe, İcadiye, Kandilli, Kısıklı, Kirazlıtepe, Kuleli, Kuzguncuk, Küçük Çamlıca, Küçüksu, Küplüce, Mehmet Akif Ersoy, Mimar Sinan, Murat Reis, Salacak, Selamiali, Selimiye, Sultantepe, Ünalan, Validei Atik, Yavuztürk, Zeynep Kamil bölgelerinde yaşayan kişilere sıklıkla boşanma davası avukatı ve hukuk danışmanı olarak hizmet vermektedir.

Boşanma sürecinin başındaysanız profesyonel hukuki destek almadan bu sürece başlamanız hak kayıplarına sebebiyet verecektir.

Aile hukuku alanında uzman ve Üsküdar boşanma avukatları arasında faaliyet gösteren büromuzdan anlaşmalı boşanma davası avukatı veya çekişmeli boşanma davası avukatı hizmeti alabilirsiniz.

Boşanma davası avukatı ücretleri de yine tarafımıza sıkça sorulan sorular arasındadır. Boşanma davası ücretleri davanın anlaşmalı veya çekişmeli dava olmasına göre farklılık göstermektedir.

Özellikle anlaşmalı boşanma ile ilgili bilgi arıyorsanız buraya tıklayarak diğer sitemizi de inceleyebilirsiniz.

Eğer boşanma davası açacaksanız boşanma davaları alanında faaliyet gösteren büromuzla 0532 652 54 54 nolu telefondan irtibat kurabilir ve hukuki destek alabilirsiniz.

Web sitemizde boşanma davaları ve aile hukuku ile ilgili birçok makale ve yazı bulunmaktadır. Merak ettiğiniz konularda detaylı bilgi edinmek için aşağıdaki linklere de tıklayabilirsiniz:

Boşanma davalarında sık sorulanlar,

Boşanma sebepleri,

Boşanma davasına katılmak zorunlu mudur,

Anlaşmalı boşanma davasının şartları,

Anlaşmalı boşanma davası nasıl açılır,

Anlaşmalı boşanma protokolü,

Boşanmanın kesinleşmesi ve sonuçları,

Eşin mallarına tedbir

Boşanma sürecindeki kişilere hukuki destek ile birlikte gerekliyse psikolojik destek alması da önerilmektedir. Bugüne kadar ki davalarımızda edindiğimiz tecrübemize göre kadın veya erkek fark etmeksizin bu süreçte mental olarak çok fazla yıprandıkları, içe kapandıkları ve hatta şiddet eğilimi gösterdiği görülmektedir.

Boşanma davası ile ilgili hukuki destek almak için bizimle irtibata geçebilir veya yukarıdaki linklere tıklayıp ilgili yazılarımızı da okuyabilirsiniz.