Kadıköy Boşanma Avukatı

Kadıköy Boşanma Avukatı

Av. Mesut Kavak ve ekibindeki avukatlar her yıl birçok anlaşmalı ve çekişmeli boşanma davası yürütmektedir. Av. Mesut Kavak’a ait hukuk bürosu İstanbul Kadıköy ilçesinde faaliyet göstermektedir. Kadıköy’de boşanma davası avukatı arayan kişiler hukuki destek almak için büromuzu arayarak yada iletişim sayfasındaki formu doldurarak tarafımızla irtibata geçebilirler.

Kadıköy Anlaşmalı Çekişmeli Boşanma Avukatı

Boşanma davaları taraflar için psikolojik olarak zorlu süreçleri beraberinde getirmektedir. Bu nedenle boşanma davası açmak için bir avukata başvurmak maddi ve manevi olarak tarafları rahatlatacaktır. Boşanma davaları taraflar için maddi olarak altından kalkamayacakları kadar büyük yükler getirebilmektedir. Tarafların alanında uzman boşanma avukatı bulunduran hukuk büroları ile çalışması elbette menfaatlerine olacaktır.

Hukuk büromuz özellikle Kadıköy ilçesinde yer alan Feneryolu, Acıbadem, Fenerbahçe, Kalamış, Çiftehavuzlar, Caddebostan, Fikirtepe, Göztepe, Erenköy, Suadiye, Bostancı, Kozyatağı bölgelerinde yaşayan kişilere sıklıkla boşanma davası avukatı ve hukuk danışmanı olarak hizmet vermektedir.

Boşanma sürecinin başındaysanız profesyonel hukuki destek almadan bu sürece başlamanız hak kayıplarına sebebiyet verecektir.

Aile hukuku alanında uzman ve Kadıköy boşanma avukatları arasında faaliyet gösteren büromuzdan anlaşmalı boşanma davası avukatı veya çekişmeli boşanma davası avukatı hizmeti alabilirsiniz.

Boşanma davası avukatı ücretleri de yine tarafımıza sıkça sorulan sorular arasındadır. Boşanma davası ücretleri davanın anlaşmalı veya çekişmeli dava olmasına göre farklılık göstermektedir.

Eğer boşanma davası açacaksanız boşanma davaları alanında faaliyet gösteren büromuzla 0216 428 54 54 nolu telefondan irtibat kurabilir ve hukuki destek alabilirsiniz.

Web sitemizde boşanma davaları ve aile hukuku ile ilgili birçok makale ve yazı bulunmaktadır. Merak ettiğiniz konularda detaylı bilgi edinmek için aşağıdaki linklere de tıklayabilirsiniz:

Boşanma davalarında sık sorulanlar,

Boşanma sebepleri,

Boşanma davasına katılmak zorunlu mudur,

Anlaşmalı boşanma davasının şartları,

Anlaşmalı boşanma davası nasıl açılır,

Anlaşmalı boşanma protokolü,

Boşanmanın kesinleşmesi ve sonuçları,